Jag tänker inte kommentera kvällens idol utan tänker istället intervjua mig själv

Det är ingen idé. Utfallet blir ändå tvärtemot vad jag tycker............

Annars då?
- jovars!
Vad har du gjort denna afton?
- jag har slängt på mig min gamla dunjacka och cyklat iväg till Mikaela och upptäckt att jackan är alltför varm i detta växthuseffektdrabbade klimat /svettig brud 
Jaha...
- joråsåatteeee... Väl på plats soffhängde vi + Becka och Martin, käkade flötmat, drack lite gammalt överblivet vin, lite pepsi max, käkade lite chips, skrattade och bedrövades över bastande mopsar. (Observera att jag inte nämner att vi kollade på det där programmet på 4an...)
Jaha...
- ja, så är det....
Mmmh...
- jo, men nu är jag hemma. Mina stackars hårt arbetande vänner var helt slut efter denna vecka och behövde "ta natt" tidigt. Ska nu ha New girl-maraton och hålla tummarna för att de kraftigt berusade killarna som av någon oförklarlig anledning tagit sig in på min låsta innergård inte 1) spyr ner någon av mina cyklar 2) pissar på några av mina cyklar 3) snor några av mina cyklar. 
OK.

Godnatt kamrater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0