Jobbig dag...

Idag har jag gjort mycket välbehövliga saker:
• vaknat upp hos mamma och pappa (<3)
• varit ledig (kanske inte så välbehövligt egentligen...)
• skrotat runt i deras lägenhet
• badat i drygt en timme och lyssnat på min älskade mysplaylist och på så sätt rensat huvudet 

Nu är vi framme i nutid och jag var varm efter badet och tänkte gå ut på deras inglasade balkong för att svalka ner mig lite...
Dum idé!! Där var det varmare än inne och jag svettas nu och vet inte var jag ska ta vägen (för jag är för slö för att gå utomhus).



Ska komma på en storslagen slutkläm på mitt arbete och skicka in det nu.
Ska minst sagt bli intressant att se hur det här blir. Antingen är det bra eller så är jag heeelt ute och cyklar. Sådant här kan vara lite spännande ibland...


Och ikväll ska jag äntligen träffa Annica och Joel igen! Var aaalldeles för länge sedan!

Hare kanin 


Kommentarer
Postat av: Sis

Anders tipsar om att du kan öppna balkongfönstret nästa gång...

Svar: Tack för tipset!
Lena

2013-11-04 @ 23:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0