Joråsåatteeeee

Inga konstigheter. 
Detta är bara jag som med drömsk blick lutar mig mot ett träd längs Svartån. Och medan detta händer tar ett pRoFfS kort på mig. Och sedan görs en intervju med mig och det hela publiceras i Örebro universitets programkatalog som släpptes igår.
Bara vardagsmat, sånt som händer en var och varannan dag... Heheeee


Synd bara att bilden visar min vedervärdiga vänstersida trots att jag berättade för fotografen om mina komplex. Schysst...

Och synd att han som skrev artikeln hittade på ett helt eget citat som trycktes som titel TROTS att jag vid redigeringstillfället påpekade att det inte var så jag hade sagt över huvud taget...
För vart är mitt internationella arbete? Har jag missat något här?! 

Så, om min framtida internationella arbetsgivare läser detta och undrar varför jag inte accepterat tjänsten - det erbjudandet har inte nått mig ännu!!!
Det måste ha försvunnit i posten eller något! 

Kommentarer
Postat av: mamma

Dom menar ju att du arbetade/studerade där just då!!!!!!
Bilden är visst snygg. Så det så! KRAM : )

2013-11-06 @ 18:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0