Kurslitteraturen vs. Lena : 0-1!

I made it!!
Fråga mig inte hur, men jag lyckades läsa ut boken igårkväll (så när som på ett kapitel som jag istället rev av imorse). Jag satt rätt upp och ner i soffan, 90 gradera vinkel på ryggen, benen upp på soffkanten och PLÖJDE till klockan 00.30. 

Så nu kan jag äntligen ägna mig åt det jag är ämnad att göra (iallafall om det enbart finns läsa eller skriva som alternativ...): att SKRIVA!
Jag älskar't!

Önskar dock att det på något vis skulle vara möjligt att plugga in en USB-kabel i en bok och sedan i bakhuvudet för att överföra informationen från boken till hjärnan på, låt säga, några minuter. 
TÄNK så mycket tid jag skulle få över till att skriva då istället!

Åh, jag känner mig lätt som en fjäder! Som vanligt är nu endast mitt bekymmer att hålla min inom ramarna för max antal tillåtna sidor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0