Låt mig presentera : fasansfullt fula djur

Tittade på djur på blocket förut i några timmar då hela släkten tog en vilopaus i kalaset pga matkoma. 

I vanliga fall brukar jag ju ha siktet inne på söta djur vid sådana här sökningar, men idag chockerades jag av hur mycket fula djur det fanns ute, så fokus skiftade. 

Här kommer ett smakprov:

Vid första anblick trodde jag detta var en sötpotatis...



Grumpy-rabbit har nu fått ett ansikte


"Hej, jag är emo, hatar livet och visar det genom att ha jättemycket kajal".



Denna är nog min värsta. Mår illa varje gång jag kollar på denna stackars kanin... Den ser ju ut att ha rabies?!



Denne lille krabat är en stark kandidat som slåss om topplaceringen i mustaschkampen...


Ser inte ens vad detta är för djur, men av texten i annonsen att döma är det en hund... Inte en fager sådan iallafall. 



Och dessa små krakar ser ut att ha sålt allt smör och tappat alla pengar (som man så töntigt och obegripligt brukar säga...) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0