Matig dag

Denna lyxfrulle serverades på hotell Becka i morse:

Denna lilla dessert serverades på Casa de Mikaela:


Och nu sitter jag på East west sushi och skäms...
Varför skäms jag undrar ni nu säkert?
- Jo därför att mitt sällskap (födelsedagsbarnet Elin och Anders) blev lite sena och jag därför fick gå in i förväg och nu sitter ensam vid bordet. Känns som om ALLA runt omkring tänker: "Stackars liten. Hon sitter där, hoppfull, och väntar på sin date som aldrig kommer dyka upp....".


(Och nu har jag skämt ut mig ytterligare!!!! När jag, lite diskret, skulle ta ovanstående bild råkade jag först ha på blixt.....)


P.S. Det sitter en gubbe bordet framför mig som ser EXAKT ut som Pia Sundhage!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0