Nu är det jul uppe i Lenas torn!

Är glad att folk utifrån inte ser in i min lägenhet... Har precis studsat omkring som en idiot här hemma, skrålandes till Peter Jöbacks julskiva och gått lös med julpynt. 

Tack vare att jag var i Marseille förra året vid denna tid (helt sjukt att det snart är ett helt år sedan jag kom hem!) och därmed inte kunde julpynta var ju min mamma så rar att hon gjorde det åt mig. Hon tyckte då förmodligen att min skrala julpyntsuppsättning bestående av en stjärna till stora fönstret och en ful Rusta-ljusjulgran inte var tillräckligt varpå hon inhandlade lite pynt åt mig. 
Dessa hade jag ju nu glömt bort och chockerades därmed av hur välfylld min "julpåse" nere i förrådet var. 

Trevligt ändå måste jag säga. Och TACK mamma för att du känner mig så bra att du inte köpte en massa fula tomtar. Mitt hem ska även i fortsättningen vara tomtfritt!














Så, nu ska jag ta mig en go köpp glögg så är jag redo för första advent sen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Snygga bilder! Julpyntet gör sig bra i de vackra fönstren, så nu kan adventsmyset börja! Kram och tack för hjälpen med pyntet hemma hos oss.

2013-11-30 @ 23:31:37
Postat av: Anonym

Som ur den tjusigaste inredingstidning!!

2013-12-01 @ 07:29:54
Postat av: Sis

va fint! kan du åka hem till min lägenhet och göra likadant? jag har en tomte..han är svart och klädd i läder. det funkar tycker jag.

2013-12-02 @ 11:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0