Storshopparns pöjk

Tog en cykeltur ut till Aspholmen och Lager 157 idag. Höll på att inte ha mig hem därifrån sedan pga så välfylld påse. 

Jag köpte 
• två baströjor
• väärldens skönaste och mest perfekt skurna T-shirtar
• en klassisk, svart långärmad klänning
• väärldens mysigaste ulltröja (som inte sticks!)
• en T-shirt med en rar, liten fjäder på
• två halsdukar
• en mössa
• kabelstickade knästrumpor
• ett par varma och mysiga raggisar. 

Detta var välbehövt. Så nu är jag redo för vintern! Och kan även med lugnat sinne slänga en massa gamla noppriga basic-tishor och göra plats för de nya!
LOVELY!












Kommentarer
Postat av: Sis

haha du har ju köpt exakt samma fjädertröja som jag har!! fast min är midjekort och används endast som "pyjamas" på hemmaplan :)

2013-11-26 @ 23:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0