Woho! Mamma är sjuk!

Neee.. Förlåt mor!

Men jag är ändå glad, för jag sov hos min kära mor och far inatt och vaknade upp av en mamma-hostning från deras sovrum. Jag behövde därmed inte vara ensam hela dagen idag!!! JIPPIE!

Vi har hittills inte gjort ett skit - vilket ju är skönt när man slipper göra det själv. 
Vi har ätit frukost på sängen, kollat på tv, spelat wordfeud mot varandra samt kollat på hus och lägenheter på hemnet (vår gemensamma älsklingasyssla).

Ska väl släpa oss upp snart och äta något. Blir ju dock inte hungrig av att inte göra något. Men lite okynneskäk har väl ingen dött av....?

Kommentarer
Postat av: Elin

jodåå folk dör visst av okynnesätande. vet du inte att fetma är en av våra snabbast växande folksjukdomar?

Svar: Haha jag vet... Skojade ju lite!
Lena

2013-11-21 @ 15:22:18
Postat av: Elin

;)

2013-11-21 @ 15:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0