Cool kitten

Har haft en enastående helg och önskar såå att den inte vore över. Den har bestått av konsert, Mikaela-häng, brunch på Clarion, hejdå-fest för G:s kära vän samt skräckfilmshäng. 

Kollade på The Conjuring och cool som jag är tyckte jag inte den var läskig!(?!?) Blev därmed gravt besviken då jag hade byggt upp en enorm rädsla inför filmen innan jag ens sett den...
Kollade även på The Orphanage och den var betydligt mycket mer läskig. Barn är ju fasansfullt skräckinjagande....Särskilt i skräckfilmsmiljö.

Tänk er denna lilla raring omkringspringandes i ens stora hus....

Hujeda mig!!


Nu har jag agerat hemmafru igen och städat och dammsugit hela G:s lägenhet (Varsågod!!!) och skall nu förlusta mig med min kära kurslitteratur (den jag felaktigt läste förrförra veckan, ni vet... Hann ju dock inte klart utan måste slutföra läsningen nu istället och hoppas att jag minns det jag läste tidigare.)

Hare kanin!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej det låter som en mysig helg. Själv har jag blivit sjuk! Feber och halsont - hoppas jag inte hann smitta dig! Kram : (

Svar: Nej vad trist! Krya på dig!!
Lena

2013-10-14 @ 15:02:18
Postat av: Mikaela

Hädanefter kommer jag aldrig att godta en ursäkt från dig att du inte vill titta på skräck! ;)

Svar: Ajdå.... 😫
Lena

2013-10-14 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0