Dööötid

Hade turen att få handledning inför det individuella arbetet idag kl 10. "Skönt!! tänkte jag. Då har jag kommit upp i tid och har sedan hela dagen till att skrota runt hemma, läsa lite och söka jobb".
Nehedu! Vi har visst föreläsning i eftermiddag så nu har jag en massa timmar att döda på universitetet... Plus att jag måste luncha SJÄLV!!! Ryser av tanken... Känns som om det är jättepinsamt? Lämnade till och med ena delen av matlådan hemma idag bara för att jag inte ville gå iväg och värma den ensam. Får knapra sallad istället....
Jag vet, det är nog väldigt töntigt!
Men det känns lika jobbigt som att köpa toapapper...

Somnade dessutom till förut, mitt i öppna biblioteket, medan jag läste. Kollade sedan runt omkring mig för att undersöka om någon sett mig... Det verkade inte som det - men ändå!!


Pinsaaaamt. Kan knappt hålla ögonen öppna ens nu när jag bloggar.
Det måste vara något allvarligt fel på mä...

Fick dock min idé för det individuella arbetet godkänt så jag glädjs ändock åt det!

Hare bra vaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0