Dusch och russin x2

Är riktigt renlig av mig idag...
Duschade två gånger innan kl 13. I och för sig var det ju när jag cyklade...utomhus... och duschen kom från himlen... i form av regn starka som jetstrålar...

Det bokstavligt talat RANN av mig när jag kom fram till universitetet. Alla spår av smink var bortspolade och håret var dyngsurt...


När vi var färdiga och det var dags för mig att cykla hem igen var det någon som slog på kranen igen... med om möjligt ännu hårdare stråle.

Kom hem till mr G och har nu badat i ganska precis en timme för att få upp min temperatur till mänsklig nivå igen. 

Ser nu ut som ett russin. Och blev därmed också sugen på russin, så äter sådana nu. Kanske en aning kannibalistiskt att bli sugen på russin pga att man ser ut som ett...?

Gott är det oavsett. Och jag är helt slut efter dessa kallduschar, så lite näring behöver jag!




Kommentarer
Postat av: alma

nu vet jag precis vad ja ska ge dig i julklapp, heheh.. . . . ;)

Svar: Haha trevligt att jag kunde göra det valet rätt för fog ;) en regnrock, ett paraply eller ett busskort vore uppskattat ;)
Lena

2013-10-22 @ 17:23:37
Postat av: Elin

eller en ask russin? :P

Svar: Vadå? Jag fattar inte... :$
Lena

2013-10-23 @ 08:50:22
Postat av: Elin

meh... för att du skrev att du gilla russin såklart! enkelt... .P

Svar: AHAAA! Du menade som svar på Almas kommentar!!! Nu ramlade poletten ner ;)
Lena

2013-10-23 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0