Första steget mot en färgglad lägenhet

Skåda min nya, bedårande och FÄRGGLADA filt som jag inhandlade för överkomliga 25kr för några veckor sedan. 



(Kände mig som Maria Montazami när jag tog denna bild... Slängde den lite "slarvigt" över soffkanten 5-6 gånger innan jag tyckte det blev casual enough)

När jag nu ligger nedbäddad under denna filt är den det enda i färg som omgärdar mig - i vilken riktning jag än kollar. Nog för att naturliga färger är fina, men på sistone har jag känt att liiiite färg nog ändå inte skulle skada.

Utsikt söderut:

Utsikt norrut:


Österut (till och med jag är beige...):


Västerut (fast här var det ju visst lite färg. Lagboken, slinky-leksaken som jag fick av mina rara tjejer i födelsedagspresent, jordgloben och familjen Kardashians kläder på TVn...):

Men ändå!! Färg är trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0