Fredagsmyyyys

Nu är denna fredag passé och det har varit precis en sådan fredag som jag behövde och har längtar efter såååå länge. Hade först planer på att gå ut och äta med några av mr G:s vänner men så blev icke fallet och vi stannade istället hemma. Lagade god (och stark!) skaldjurspasta, drack cola (eller... JAG drack cola och blev hyperaktiv och "höll låda" hela kvällen medan stackars hårt arbetande G snällt skrattade med så gott han orkade...), kollade på idol, käkade choklad och bara myyyyste. 

I och med att jag spenderat ungefär 97% av denna vecka i just G:s soffa trodde jag inte att jag skulle palla mer. Men med annat sällskap än kurslitteraturen är ju faktiskt denna soffa helt ok. 

Men i skrivande stund ligger jag, fortfarande överförfriskad av koffein, och stirrar upp i taket medan mr susar så sött här bredvid.
Skulle väl tippa på att jag somnar någon  gång vid 3-snåret, men det göör inget. 
Det är denna perfekta myskväll värd!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0