Gissa äckliga saken

Gissa vad detta är:




Svaret är att jag inte vet heller...

Jag fann dessa två hårdingar (den tredje lilla, vita saken är pärlsocker från gårdagens bullätning) i min goda korv som jag kostat på mig dagen till ära (tänker inte avslöja av vilket märke korven var, med tanke på att jag ej vill åsamka dem dålig publicitet....).
Jag insisterade på att det var griständer, men där kom mr G med sina professionskunskaper som tandläkare och lade in ett VETO mot det. (Jag tror dock fortfarande att det är tänder...)

Eller ben av något slag. Oavsett vilket känns det inte speciellt fräscht. Jag är ju så lycklig över att återigen kunna äta korv efter ett 10 års-uppehåll. Håller denna korvätar-era på att gå mot sitt slut igen? Hoppas inte, men jag känner för tillfället inte för att äta korv igen åtminstone tills... imorgon.



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej du. Jag tror att det rör sig om en liten broskbit. Inget farligt, men inget man behöver äta heller för den delen...
Ät dina korvar i fortsättningen också! Kram.
(Fick inte du mitt sms idag?)

Svar: Ja jag tror också det är brosk... Men den ena är så otroligt stor?!? Och STENhård.
Lena

2013-10-03 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0