Misslyckande

Hade tänkt att gå upp kl 7.30 idag. Ställde iallafall klockan på det. 
Efter att ha läst bloggar och kollat Facebook och blivit varse om att det har snöat kunde jag ju glömma att jag skulle kunna ta mig upp.....

Så nu har jag återigen dåligt sammis för att jag inte disciplinerat mig och redan sitter och läser den där pörskans boken.

Får hoppas på ett mirakel; att när jag sätter mig med boken plötsligt, från ingenstans, får en våg av snabbläsningspartiklar över mig så jag hinner läsa klart innan herrn i huset kommer hem från jobbet och har helg... 
Jag vill ocksååå ha helg!!
Jag är så fruktansvärt trött på att aldrig få känna känslan av att vara ledig när man är hemma. ALLTID har man något skit att läsa eller skriva. Och de stunder man inte har det måste man söka jobb för att någon gång i framtiden få lite ledigt.
Jag är trött på't nu!! 


/ bitter och trött Lena, eventuellt påväg in i en snödepression

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0