SOM NI VÄNTAT!! Här kommer äntligen mina tankar kring 50 shades of Grey-filmen...

Vaknade till detta besked idag:

YEEEESSS!! Skrek jag inombords, i och med att denne skådespelare inte alls ser ut som den Christan Grey jag har föreställt mig när jag läst böckerna. Jag har beklagat mig inför Mr G över det faktum att denne Hunnam har fått rollen var och varannan dag och vi har spekulerat i kring vilka som skulle passat bättre (eller ja... Jag har önsketänkt och visat en måttligt intresserad G). När jag dessutom såg Hunnam i Pacific Rim bekräftades mina känslor av att han inte är någon Christian, varpå jag blev än mer besviken. 

Men nu när han är alltså petad! Ute ur bilden! Och jag kunde inte vara mer exalterad. Wohoooo!
Har googlat runt på amerikanska forum i ca en timme i hopp om att hitta hintar om vilka som står som ersättande kandidater. Och min favorit, Matt Bomer (som uppenbarligen är gay?!), var en av dem. Men även Alexander Skarsgård (?) och någon annan vampyrskådis som var ganska lik Bomer och som är med i Vampire diaries eller vad det heter. Ytterligare en vampyrlegendar dök upp bland namnen... Robert Pattinson var tydligen författarinnans egna förstahandsval!!!!

Vad är detta?! 50 shades är väl långt ifrån någon fjortisfilm? Det ligger ju isåfall mycket närmre tantsnusk!! Jag blir förskräckt och ryser av blotta tanken att alla unga Twilight- och True bloodfans (jag ser mig som ett moget och vuxet vampyrfan, jag.....) kommer sitta och skrika och dregla till 50 shades-filmen... De kommer ju inte ens vara tillåtna att gå utan målman...? = Ännu mer obehagligt.


På dessa bilder har ju dock alla en lätt psykotisk sängkammarblick så vem vet. Det kanske blir en hård kamp ändå?

Hur skall detta sluta?!? 
Spännande minst sagt.


(Märk hur jag lägger allt mitt fokus på oväsentliga ting istället för att plugga.....)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ÅÅHH! Nu blev jag oxå lycklig! Han passade ju absolut INTE! Av dessa 4a funkar alla ju ;)

Svar: Haha ja! Nu kan man ju längta efter filmen igen ;) jag hejar nog på första fortfarande!
Lena

2013-10-18 @ 14:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0