Söndagsklagan

Jag håller på att bli sjuk igen. Och jag hann inte ens bli helt frisk från förra förkylningen/halsontet innan det nu alltså återkom.

Sitter nu och väntar på G så jag kan få ta en paus och kolla på partiledardebatten. I väntan på detta läser jag självfallet den förbannade boken som jag måste bli färdig med till imorgon. Det kommer tyvärr inte ske! Men jag har nu, efter att ha lusläst ca 40%, fått ändra taktik och läser istället alla sammanfattningar av resterande kapitel och hoppas innerligt att det ska ge mig en överblicksbild... Har dock för ont i halsen för att kunna koncentrera mig på att förstå vad jag läser.

Med andra ord, jag behöver pitykommentarer som "naaaw" och "neej men stackareeee!!" och "men lilla krake!" samt en massa virtuella (och gärna fysiska) kramar och klappar på kinden denna afton.
För SÅ ynklig är jag just nu...

*tittar på dig med glansiga puppyeyes och med darrande underläpp, tycker otroligt synd om mig själv och hoppas på många uppmuntrande hejarop och krya-på-dig-hälsningar*

Kommentarer
Postat av: mimmi

men naaaaaaawwwww stackars stackars lilla Lena! Masters bästa tips: honung och vitlök! gärna tillsammans, rått på knäckebröd. släng på lite ingefära också. och så kan du minnas tillbaka på allt kul du har haft med mig, i marseille, i paris, i lund, i köpenhamn så kanske det känns lite bättre ;)))) PUSSS

2013-10-06 @ 22:02:51
Postat av: mimmi

eller NEJ kommer du förresten inte ihåg att jag också var lite krasslig på fredagen i kph?! Och hur blev jag frisk?! Jo, det måste ju varit mojiton! eller ölen! och all vodka dagen efter. Du kan ju prova det efter skolan imorgon kanske?!?!

Svar: Hahah raring!! Tack för husmostipsen! Tänkte på dig förut och tog en sked honung för någon timme sen! Och. Jaaa... Jag behöver kanske mer nikotin... Helheter puss!
Lena

2013-10-06 @ 22:04:26
Postat av: SiS

Nää stackars liten söstra mi!!!! :(((( krya på dig foooort!! Kramar

Svar: Taaaaack!!! 😇
Lena

2013-10-06 @ 22:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0