Vända på dygnet, med måtta?!

Talade med Milla igår om att jag var tvungen att vända på dygnet igen. I och med att jag inte har så mycket föreläsningar och appointments på universitetet blir det svårt att ta sig upp tidigt, men fortfarande går jag och lägger mig tidigt för att mr G gör det... Och så ligger jag och stirrar upp i taket i några timmar innan jag tillslut somnar av uttråkning. Not so much fun (och ofta väldigt ångestframkallande då jag av någon outgrundlig anledning kommer på så mycket konstiga tankar på nätterna)

Vända på dygnet ja... Sagt och gjort. Igår gick jag inte upp förrän 12.15 (vaknade dock flera timmar tidigare men låg och läste bloggar, nyheter, familjeliv-trådar (!?) etc i timtal innan jag kravlade mig upp...). Att gå upp efter 12 är ju uppåt väggarna och ett beteende jag kände att jag absolut inte kunde tolerera. 
Idag vaknade jag därför kl 6 när G gick upp och har inte somnat om efter det....
Kan jag inte göra någonting med måtta?!
Kl 6 är väl lite väl extremt?!
Kommer ju aldrig kunna hålla ögonen öppna idag när jag ska läsa och skiva uppsats hela dagen.... 

Osmart Lenny!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0