Världens hemskaste mardröm

Mm-hhmm! Det hade jag i natt. 
Den var så hemsk att jag inte ens kan skriva ner den, men när jag vaknade kände jag mig helt genomolycklig och ångestfylld. Uuusch vad hemskt det är alltså!

Minns inte ens sist jag drömde en mardröm så jag är ju ändock lyckligt lottad, men jag vet inte hur jag ska skaka av mig denna.  Ve och fasa!!


Som tur är får jag ju höra skönsång från studentsångarna ikväll på Musikhögskolan. Elin la upp ett tidningsurklipp som avslöjade att en och en annan Coldplay skulle dyka upp, så det kan nog förmodligen få mig på bättre humör! 

Men hett tips alltså!! Musikhögskolan (ute vid uni) idag kl 19.30 - gratis (!!!) konsert. Jag längtar redan! Var alldeles för länge sedan jag senast hörde deras finstämda röster...

Nu ska jag städa för att impa på G:s helgbesökare... Har tydligen blivit hemmafru?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0