Fiskar *pitylikes*

Idag är det synd om mig på riktigt!
- Ja, sannerligen!

...Så jag förstår verkligen inte var alla blommor, kondoleanser och krya på dig-nallar från alla oroliga vänner och bekanta är?!? Hallåå? Har ni fått fel adress eller något?

Hur som helst. Snoken är belamrad med blod (därav även god smak i mun), har förmodligen febran, halsen är så tjock att jag låter som typ Rambo på rösten (i och för sig ganska coolt) och jag var tvungen att ställa in dagens PM-skrivande. Och jag som HATAR att ställa in saker pga "sjukdom" för att jag får för mig att de andra parterna tror jag ljuger och på sin höjd kanske är lite täppt i ena näsborren...

Hoppas på mirakulöst tillfrisknande för jag måste vara på plats på uni imorgon...

/ tjejen som det är mest synd om i hela världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0