I see yoooouuu!

Fixade Google Analytics och kopplade till bloggen häromdagen (för jag ville lära mig programmet eftersom det ofta förekommer i marknadsföringsbranchen som jag ju så hemskt gärna vill lyckas ta mig in i!!!) och jag FÖRSTÅÅR inte att jag inte gjort det tidigare?!

Det är ju hur kul som helst!!
Jag har stenkoll på er alla läsare (inte på var och en, enskilt så klart så ni behöver inte vara nojiga och inte våga återvända! Lova?!). 
Jag kan se vilka sökord som tagit er hit, ifall ni läser från mobilen, datorn eller padda, hur många som kommer från länkarna på Facebook och hur många som är riktiga anhängare och medvetet går rakt in hit. 

Häpnadsväckande nog tog en googling på "whiskeykyckling" samt något gubbnamn två besökare hit(?).

Jag upptäckte även en funktion där man i realtid kan se hur många som är inne på bloggen... Kanske inte så värst upphetsade statistik för min del.... heheee
Men jobbar man med sådana här analyser på företag lär det ju vara väldigt intressant och behjälpligt.


KUL KUL!
Här kommer jag hänga jämt hädanefter.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaha, då var man ännu ett steg längre ifrån anonymiteten då...i och för sig har jag väl aldrig varit så anonym av mig, eller?
Kram på dig ; )

Förresten så blev det färska pesto -och vitlöksfyllda pastaknyten från saluhallen hemma istället! GOTT!

Svar: Haha!
Men åååh!!! Lät ju alldeles underbart!!!! :D fubb!
Lena

2013-09-20 @ 19:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0