Så långt från perfektion man kan komma

Jag brukar ju emellanåt skryta över mina perfekt tillagade ägg. 
Detta blir inte ett sådant skrytinlägg utan precis tvärtemot. 

Skåda detta!

Så hård och torr gula att den ramlat ut av sig själv.

Sådana nederlag möts jag av när jag inte längre har tillgång till min älskade äggkokare...

För övrigt så är min dagsform också långt ifrån perfektion. Förkylningen som nästintill var som bortblåst i helgen är nu tillbaka och dessutom infinner sig nu även en väldigt jobbig hosta. Dessutom har jag en dålig hår- & smink- och kläddag...

Inte bra, eftersom jag har två viktiga intervjuer nu i dagarna två.
Så håll tummarna för mig extra hårt, är ni rara!

Ooooflyyyt, Lena!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0