Steget över gränsen

Ni minns häromdagen när jag skrev att jag var stolt att jag gått in på Lucullus utan smink...?

Detta kan jag fortfarande stå för, men den incident som inträffade igår innebar att jag tog ett rejält kliv över gränsen.

Jag och mr G begav oss ut på en promenad precis efter att vi kommit hem från gymmet pga den otroligt fina och sköna kvällsolen. Den var ju dock inte 100% värmande vilket innebar att jag tvingades ta på mig den träningströja jag medtagit för att ha på mig på vägen till gymmet men inte då behövde pga att solen fortfarande värmde...

HUR SOM HAVER.
Jag gick runt på centrala väster iklädd detta!!!!!!


• Svartvitmönstrat, väldigt stort linne,
• Turkosa shorts,
• Röd och vit tröja
• Trasiga och klumpiga rosa och gråa löparskor...

- "Call the fashion poliiiiiice" tycktes jag höra passerande medmänniskor vråla samtidigt som deras ögon smärtade av synen varpå de liksom i Svampbob fyrkant-filmen också skrek - "my eeeeeyes!!!"och tog sig för ögonen...

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är rolig du! Trevlig helg ; ) KRAM.

2013-09-06 @ 17:31:05
Postat av: mamma

Trevligt att äntligen få se herr G (om än bara i skuggmodell!)
A+S

Svar: Ja detta var en liten teaser!!
Lena

2013-09-06 @ 17:53:18
Postat av: alma

"nämen Lena, nu går du väl över gränsen!!!"
Den här mr G verkar ha ett bra (?) inflytande över dig

Svar: Haha ja de är gjorde jag sannerligen ;)
Men jaa, denne mr G är bra för mig!
Lena

2013-09-06 @ 22:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0