What does the fox say, EGENTLIGEN!?

I dagarna har den underbara låten, som går till botten med frågan hur rävar låter, florerat i "cyberspace".
Om ni (mot förmodan) missat denna låt finner ni den här:
 
 
Becka, Mikaela och jag bestämde oss igår för att också bidra i denna forskning och ramlade snart in på en sida där vi fick svaret på hur rävlätet är.
Svaret var dock otroligt skrämmande och vi bokstavligt talat hoppade och skrek till upprepade gånger under tiden vi hörde den hemska sanningen...
 
KLICKA HÄR och lyssna själv och förfaras av skräckfilmskänslan som infinner sig.
 
SCARY!
 
 

Kommentarer
Postat av: David

Tjejerna som aldrig vart utanför 50 skyltarna hör jag:P

Men håller med, det är lite obehagligt :S

Svar: Haha så du har hört en räv på riktigt menar du?! Jag är väldigt glad att jag inte gjort det. Hade dött av rädsla på sekunden ;)
Lena

2013-09-14 @ 10:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0