WOW!!!

"Kors i taket" har börjat bli en överutnyttjat begrepp här i bloggen och jag ber om ursäkt för det... Men KORS I TAKET - blogg.se har uppdaterat sin app!! Och den verkar dessutom riktigt bra!! 

Det kunde man väl aldrig tro?!

Bara för att prova på en av de nya funktionerna lägger jag här, mitt i texten, in en bild på min frukostgröt jag käkade häromdagen.


Se där! Det fungerade!

I tidigare fall har jag, för er som undrar, först tvingats uppdatera bloggen i appen och lägga in bilder för att sedan, snabbt som ögat innan inlägget automatiskt hinner publiceras på Facebook, logga in på min blogg via safari för att där klippa ut bilden och klistra in den på rätt ställe i den flödande texten.... En aning komplicerat kan en tänka, och ja!!! Det var onödigt och fruktansvärt komplicerat. 

Men nu är den tiden över! JIPPIE!!


När vi ändå är inne på glädjebudskap kan jag även dela med mig av mitt absolut bästa Feel good-tips:
Att sätta på Mitt enda liv (från Torka aldrig tårar reds. anm.) och dansa runt och ljudligt och hjärtligt sjunga med till den. Den är underbar att sjunga!
Och åtminstone jag blir så glad att det spritter i hela kröppa. 

Så hett tips till alla. Gör det NU! 
(Som ni ser på bilden nedan så skriker jag: NUUU! och gör tummen upp som en uppmanande och uppmuntrande gest)




Kommentarer
Postat av: sis

ser mer ut som du skriker: nöööööö.... :P

Svar: Nööööö!
Lena

2013-09-11 @ 16:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0