De bleka benens tid

Våren är här!

Det innebär uteserverings- och parkhäng, grillning, solglasögon 

...och bara ben!

Denna sista punkt är ju både på gott och på ont. 

Gick precis bakom en tjej som bar klänning och, till synes, bara ben. Jag blev bländad av benen trots att jag hade solglasögon på mig. Trotsade min "bländadhet" och tog av mig brillorna för att få mig en ordentlig syn och såg att hon i själva verket bar vita, genomskinliga leggings!(!!!!). Med risk för att låta högfärdig måste jag säga att det INTE var smickrande. Hellre naturligt bleka ben än vita leggings. 

Jag däremot gör Örebro stad en tjänst och behåller till vardags långbrallorna på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0