I made it!!

Tro't eller ej; jag klarade tentan, med stor marginal!! Och fick dessutom VG på PMet. 
- Såååå skönt. 

Jag var helt övertygad om att jag skulle bli tvungen att skriva omtenta och därmed jobba på heltid och samtidigt försöka klämma in en massa plugg i hjärnan OCKSÅ.  

Så blir dock inte fallet, och det känns alldeles gudomligt gött!

Detta glada besked firades så storslaget som med en riktig reboost-kväll i soffan. Är inne på min andra film för kvällen och käkar godis som jag införskaffade mig på premiärshoppingen på Dollarstore i Laxå. (Köpte ett nätt, litet parti på 4 Lion, 3 godispåsar och 2 lantchipspåsar. Tänker inte delge hur mycket som nu återstår men kan erkänna att jag inte ätit någon lunch eller kvällsmat.....)

Glad påsk på er, raringar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0