Lena Henningson : i med- och motvind - Den internationella bloggen

Har glömt bort att hänga på Google analytics på några månader varpå jag surfade in där och nästintill ramlade av stolen av förvåning.
 
Min blogg har rört sig utanför Nordens gränser!!!
 
Otroligt roligt. Borde kanske göra sådär som coola, kändisbloggare gör och skriva en summering av inlägget i kursiv stil längst ner. To please all of my international readers, so to speak...
 
 
 
 

Soooo, sincerely welcome to my extraordinary blog, you guuuys. I love ya'll soooo much. You can't even imaagine!! Now I'm a cool and chic celebrity bloger who writes a small summary in italia at the end of all posts. So now you guuuys can understand everything too, and not just look at the awesome pictures I sporadically upload.
XOXO!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHHAHHAHA! Coolt :P

Svar: Isn't it???!! ;)
Lena

2014-04-23 @ 15:15:04
Postat av: Oski

Det var jag som läste när jag var runt och reste lite. Sorry.

2014-04-23 @ 17:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0