SUCK!

Konstruerade världen fortsätter att visa sig...

Förra helgen hängde jag och Becka och var på jakt efter en supertragisk film (ja, sådant sug kan man ju faktiskt ha ibland...). Efter en lång stunds flashbackande på "gråt filmer" (ja, det var särskrivet för det är så de flesta användare på Flashback uppenbarligen uttrycker sig...) så fann jag filmen för kvällen: Pojken i randig pyjamas. 

Denna hade jag aldrig hört talas om förut och den var inte heller ny utan var från 2008. Denna kollade vi dock på och tjöt som stollar. (Sjukt bra film!!!)

Viken film går på tv just nu då, tror ni?

Jo men självklart är det just denna film, som jag alltså aldrig förr hört talas om...

Konstruerad vääääärld, gott folk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0