AOUTCH!!!!

Pajade min nagel på pekfingret i fredags, superduperlångt ner. Den drogs dock inte bort helt så jag försökte reparera den med tjocka lager nagellack. Det funkade konstigt nog ganska bra, så den har suttit halvt på plats sedan dess. Idag på jobbet fick jag dock något konstigt ryck och drog fingret SVIIINHÅRT i papperskorgen på toaletten (why liksom!!?) och det ömmade något så kopiöst. Skrek rakt ut så det ekade mellan kakelplattorna. 

Ser nu ut som skit och är deppig. Jag som hade fått sådana extremt långa, häxliknande naglar (är inte det alla flickors dröm..? Inte farmors dröm dock. För några veckor sedan utbrast hon "USCH" när hon såg min lillfingernagel... Den håller ändå stilen fortfarande! Kolla:


(Köpte för övrigt nya jeans igår. Första gången jag köper jeans på... Ja vad kan det vara? Kanske 5 år! Det var nog på tiden)


Men den trasiga nageln ser nu ut som ett train wreck. Kolla:



AOOOUUUTCH säger jag bah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0