Jag har blivit en mjukis

Jag har i stort sett aldrig använt mjukisbrallor. Jag kan stolt titulera mig "tjejen-som-aldrig-hade-på-sig-mjukisbrallor-under-tre-år-på-gymnasiet-och-fem-år-på-universitetet". Jag har heller aldrig varit en sådan som slänger av sig brallorna så fort jag
kommer hem för att istället sätta på mig, mjuka, sköna mjukisbrallor. Har jag på morgonen satt på mig hårda, tighta jeans har jag på mig dem tills jag
går och lägger mig, även om det enbart vankas myskväll i soffan. När vi hade tjejkvällar förr i tiden och dresscoden strikt var "mjukisbrallor" fick jag alltid smsa värdinnan och fråga om leggings var okej. 

Idag är därför en historisk dag.
Denna dag kommer mina barnbarn läsa om i skolan och lära sig att 15/8- 2014, är dagen då Lena för första gången gick en hel dag iklädd mjukisbrallor offentligt.

Jag har i stort sett aldrig ens ägt ett par mjukisbrallor, bortsett från världens oskönaste "Lena Henningson student 2009" och ett par trasiga Brommapojkarna-mjukisar som jag blev påtvingad i julas. Nu har jag dock brutit detta. Häromdagen inhandlade jag nämligen ett par!(!!!)


Och de är enligt mig så snygga att jag kan ha dem till vardags. Jag hade dem därför till jobbet imorse. (Ursäktade mig dock med att jag är sjuk...) Så om jag iklär mig dem på morgonen är det ju enligt mina gamla devis okej att behålla dem på resten av kvällen. Så ikväll ska jag alltså ha en mjukisbrallekväll! Det är STORT, kära vänner. Och framförallt, det är SKÖNT! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte snygga! Vart är dem ifrån, ser ju hur sköna ut som helst?!

Svar: Minimum heter märket. De är ifrån en lokal butik Angler & Smith här i Örebro.
Lena

2014-08-17 @ 08:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0