Om jag hade varit Steve Jobs...

... Då hade jag inkluderar någon slags rensningsmekamism i mailen på phony. Och FRAMFÖR ALLT så hade jag uppfunnit någon skitsmart och snabb grej som gör att man sparar alla tusentals bilder och videor man har på phony till en extern hårddisk. 

Men tyvärr hann han inte uppfinna dessa saker, och jag är inte teknisk nog att göra det i hans namn, så därför tvingas jag sitta och flytta bild för bild till dropbox, invänta att varje bild laddats över för att sedan, radera bild för bild. Detsamma gäller med mailen. Har tagit bort 1000 skräpmail hittills men fortfarande är inkorgen 1 gig. Kanske 500 bilder är manuellt raderade. Och det har gått 2 timmar nu...........

Och allt detta för att jag ska få 1,9 pörskans gig ledigt så jag kan installera den nya uppdateringen (ha. Inte nu länge men jag orkade inte ta tag i den här skitgöran förrän nu).

/ frustrerad tjej som snart sliter sitt hår likt matadoren i Ferdinand. 




Kommentarer
Postat av: Elin

Haru testat att koppla in phonyn i en dator och bara öppna som en mapp (alltså inte i iTunes) och högerklicka för att flytta alla bilder till en mapp på datorn? Funkade för mig igår.

2014-08-06 @ 00:16:31
Postat av: Angelica

En av anledningarna till att köra med windows phone, alla bilder synkas automatiskt upp till onedrive (lagringsutrymme via Hotmail/Outlook) :)

Men testa det som Elin skrev, låter bra!

Hoppas allt är bra med dig!

Angelica

Svar: Åh. Ja jag säger då det. iPhone är inte det bästa i alla lägen....
Lena

2014-08-06 @ 08:04:08
Postat av: Leif

Det är därför man har Samsung...

2014-08-06 @ 10:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0