Sjukdomens onda, svepande hand

Hej kompisar. 

Jag lever, ni behöver inte vara oroliga. MEN det är med nöd och näppe. Sjukdomens onda hand har nämligen svept över mig och Jocke och vi orkar/bör inte göra så mycket mer än att ligga i soffan och lata oss. 
Det kan nog möjligtvis tänkas vara så att jag har varit lite sympatisjuk de senaste dagarna men det är ingenting jag någonsin helt kommer erkänna. Trött är jag oavsett. Och hostig! Och snorig! Och ynklig! 

Men vi laddar inför en helg i husvagn på Fotö med regn non stop, så det krävs ju att vi återhämtar oss för att komma levande ur en sådan ruggig helg. Dock tror jag att vi kommer få sol i sinne och värmas inifrån hjärtat denna helg, för syftet med campandet på Fotö är nämligen att vi ska på bröllop. Och det är ju alltid så otroligt vackert och härligt på bröllop så man han ju inte bli annat än varm och frisk i själen!

Hopp, det var allt jag hade att komma med för tillfället. 

Hare

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att ni är bättre!
KRAM!

2014-08-24 @ 21:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0