Christmaaaas ut i hårtopparna

Är på bästa tänkbara julhumöret. 
Slog igår in julklappar och placerade dem strategiskt framför min OBH-hög med mina fina prylar *gör (inte alls subtil) smygreklam*.
 


Jag har även funnit en ny favvojullåt. Och det är sällsynt för en Julhitler som mig att byta "bästa låt" bara sådär. Den är ju dock inte ny, så jag har hunnit "växa in" i låten. 
 
Här har ni mästerverket, Michael Bublé - Christmas (Baby please coem home).
 
 
 
Iiih. Är inne i ett sådant extremt jul-mode att jag till och med är röd ända ut i hårtopparna... 
 
 
 
 
Iiih. Är inne i ett sådant extremt jul-mode att jag till och med är röd ända ut i hårtopparna...

Kommentarer
Postat av: mamma

Snygg låt!

2014-12-21 @ 18:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0