Håkaaaaaaan!!

Igår var det bölfest (phony ville autocorrecta till böldfest. Eeeew) på SF. 

Det som visades var Håkan Hellströms konsertfilm från hans makalösa spelning på Ullevi. Åååh, vad fint det var! 
2 sekunder in i filmen grät jag. Och jag hade ståpäls i två timmar och nostalgitripp lika länge. Filmen tog mig tillbaka till i somras när vi stod där njöt! 

LOVELY! 

Vad som inte är lika LOVELY är de bilder jag tog den dagen på Ullevi..... Bjussar här på SAMTLIGA tagna bilder denna stora dag: 





Jens Hult var där!! 




Men! Uppenbarligen njöt jag så mycket i studen att jag inte tänkte på att föreviga allting med phony. Så det är ju något positivt iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0