Hemslöjd i julklapp

Fick idag andra parkeringsbötern denna månad. Det känns som om parkeringsbolagen gör allt de kan för att blåsa folk. De sätter helt plötsligt upp en liten, liten tilläggsskylt som säger att man inte får stå där vissa nätter, när man kunnat det i alla år. Vad är vitsen med att inte få stå på konserthusparkeringen en fredagsnatt?!

Jag som även har övergått till e-parkera istället för att stoppa i pengar i automaten är ju inte ens i närheten av den där skylten. Totalt klappruttet är det. Blir så frustrerad! För dessa pengar hade jag kunna gjort så mycket roligare saker. Min familj och släkt hade kunnat få fina julklappar, men nu får jag väl istället börja pyssla där hemma. Kanske sy lite korsstygnstavlor att ge bort? Eller kanske vänskapsband eller en simpel, ändock väl genomarbetad, teckning?

Så släktingar! Vad önskas? Kommendera nedan vad ni vill ha för motiv på teckningarna, färg på armbanden. Bifoga gärna korsstygnsmönster med önskat motiv om en sådan önskas. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh kan du göra pärlplattor? I så fall skulle jag vilja ha en grön Super Mario-svamp!

Svar: Det kanske jag kan fixa! Ska googla svampar och se vad jag kan göra åt saken.
Lena

2014-12-05 @ 14:33:35
Postat av: Kusin alma

jaha, då blev jag visst anonym istället för mig själv... Men önskningen kvarstår!

2014-12-05 @ 14:34:29
Postat av: mamma

Jag vill gärna ha en vävd liten plastmatta "a´la lekis", en sån som Peter Jöback gjorde till sin brorsa.
Tack på förhand!
Kram ; )

2014-12-08 @ 18:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0