Surprise!!

Det är nu ett år sedan jag och min älskade Jocke träffades för första gången! 
Det firades självklart med pompa och ståt. Jocke förberedde mig på att han ordnat en överraskningsdag åt mig på lördagen. Han kunde dock inte hålla den för sig själv så han avslöjade alla planer på fredagskvällen. (Kul.....)

Men det blev lika mysigt ändå.
På morgonen fick jag frukost på sängen (eller på soffan, eftersom det kändes bökigt att släpa upp en bricka på loftet. 

Sedan kollade vi på Hunger games 2 för att förbereda oss inför 3an som vi skulle se på bio senare. 

Vi kom sedan på att vi behövde äta något och efter mycket dividerande kom vi fram till att vi skulle käka på Mingla. Det var gött, men inte smart att äta en dunderportion precis innan bio... (Risken att somna där i mörkret ökar markant) 

Mellanlandade på O'learys i väntan på bion. 


Vi klarade med nöd och näppe av att hålla oss vakna på bion sedan, för filmen var mycket bra! Politisk!! 

Sedan gick vi till Bishops där Elin och Anders sammanstrålade. Där råkade vi beställa kolsvart julöl som vi lyckades byta bort till Elin och Anders. Käkade glass med chokladsås och gick sedan till Eastwest för att kolla på Frantic Sunday och The Bland - riktigt bra och röjigt!

Vi begav oss sedan hemåt och slocknade på soffan så fort vi lagt oss. 

En alldeles, alldeles underbar kväll, med andra ord!


Tack bästa Jocke för att du finns. Du är den finaste människa jag vet och är så lycklig att vi hittat varandra ❤️ Puss! 

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Moll

Åh vad mysigt, första årsdagen är speciell.

2014-12-01 @ 07:01:49
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: mamma

Grattis på er gullungar! Jag är också glad att du hittat Jocke!!!

2014-12-08 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0