50 meter tandhygien

Heppåer!

Denna veckans första dag fick jag för mig att göra en omvälvande förändring i mitt liv.

























Jag köpte en ny tandborste och började använda tandtråd. (Tittade även på en supersorglig tandläkarfilm med Adam Sandler (?!) (trodde inte han kunde vara seriös, men jorå! I "Reign over me" kunde han det minsann!) med Mikaela ikväll, vilket kanske omedvetet fick mig att addera tandtråden till kvällsrutinen)

Hur som helst. Det var inte detta som var poängen med detta inlägg utan när jag satte tänderna (ha!) i tandtrådsburken fick jag en smärre chock.  


Denna lilla burk har legat orörd i mitt badrumsskåp sedan den gamla kungen dog (eller åtminstone i några år). Det är en tillsynes normal tandtrådsburk, men skenet bedrar!!!!

För om inte denna burk är magisk så vet jag inte... Hur förklaras annars det faktum att den innehåller 50(!!!!!) METER tandtråd?!?!! Det är ju för guds skull halva vägen till Röfors Skola från vårt gamla hus?!

Med denna magiska tandtråd har jag därmed förhoppningar om att vakna upp i morgonbitti med flawless, blänkande vita tandrader. Ska bli nice!!



Kommentarer
Postat av: Dallie

hahaha creeeppyyy

2014-01-22 @ 12:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0