Att leka att man bor i någon annans lägenhet...

Det är ju i vanliga fall min absoluta favoritlek. Och nog för att Annica och Joels nya lägenhet är världens finaste. 
Men det är inte så kul att leka att man bor här när det inte ännu finns några möbler här..... Jag är ofrivilligt en möbellös person i min lek :'''(
 


 
Väntar här pga att de bara har två säten i bilen för tillfället och Annica åkte och hämtade Joel + ett andra lass. De har varit borta väääldigt länge nu dock... Börjar fundera på om detta är något slags bakhåll och att poliser eller liknande uniformklädda personer snart kommer storma in här och anhålla mig för olaga intrång eller diverse brott...
 
/ paranoid inkräktare vars phony snart dör...

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Så fin den ser ut o va :)

2014-01-30 @ 18:06:05
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0