En världsbäst morgon

Klockan står på 9 men jag snoozar till 10.30, bara för att jag kan!

Går upp och sätter på skivan som aldrig blir gammal eller dålig - GES. 

Gör iordning en riktig brakfrulle som jag sedan avnjuter lääänge. 


Gör mig sedan iordning för att ta en promenix till universitetet för att ha det sista slutseminariet för denna kurs och känner mig helt lätt i kroppen pga att vi kämpat oss igenom denna terminen och klarat allting så bra. 

= en världsbäst morgon, med andra ord!

Och dessutom är det ju fredag! 

Kommentarer
Postat av: Sis

Gött!

2014-01-17 @ 11:40:43
Postat av: mamma

Härligt! Trevlig helg : )

Svar: Trevlig ääälg!
Lena

2014-01-17 @ 15:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0