I'm back bitcheeeezzz

Ett axplock av bilder från veckan som gått, samt därefter en beskrivning av det hela i ord:
























Är nu hemma från en helt galen vecka (ok. Fem dagar) i Sälen.
Vi har haft galet kul, åkt skidor som galningar, skrotat omkull som galningar, slagit i bakhuvudet som galningar etc.

Är heeeelt färdig nu och beredd att duka under. Är en stackars (?) sjukling och har nackspärr, blåmärken överallt och lite blygsamma smärtor i halsen (läs: Så ont att jag är på vippen att skära upp min hals för att komma åt där det kliar och ömmar).

Kom hem vid 22-tiden, hoppade in i duschen som om jag aldrig sett en dusch förut. Kom ut från duschen och BAAAANG! 
En liten spik hade bestämt sig för att hoppa ut ur sitt hål i tröskeln och min stortå letade sig såklart dit. 
Slog upp en rejäl "flärp" och höll på att svimma av allt blod... (Varsågod för infon och nedanstående bild).


Med andra ord blev detta inte ett perfekt avslut på en perfekt vecka, men kul hade vi iallafall så jag måste ändå medge att det aaaabsolut var värt det!

Nu skall jag dö i min säng.


GOTT NYTT ÅR FÖRRESTEN!

Kommentarer
Postat av: mamma

Härliga bilder av vinter, det har vi inte sett till här i Närke. Hade ni gillrat musfällan med godis?

Svar: Ja vi hade en tävling och varje lag satte olika saker på fällan. Punschpralin var tydligen godast 😉
Lena

2014-01-05 @ 16:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0