Kvällens dilemma

Jag mår illaaaaa!!

Har ätit svinmycket idag. 
Först en brakfrulle, sedan ca 1/2kg (bergis!!) ris, gräddsås, fläskfilé, ruccola och mina hemmagjorda "potatischips" i matlåda på uni, sedan 4 (!) rostade mackor och två hinkar med te hos farmor och farfar, sen Saigon-mat, en hel skål med skruvar (chips you know), julmust, te och rödvin hos mamma och pappa. 

Nu borde jag inte äta eller dricka någonting mer. MEN här stöter jag på kvällens dilemma....

Det står en 33cl välkyld Pepsi i kylskåpet som jag bara tagit ett fåtal klunkar från som jag ser framför mig varje gång jag blinkar. Jag riktigt känner smaken i munnen. mmmhmmhm!!!

Ytterligare ett dilemma är det faktum att eftersom jag drack de där fåtalet  klunkar igårkväll kunde jag inte sova förrän jättesent...

Får nog helt enkelt bita ihop, borsta tänderna, gå och lägga mig och försöka drömma om annat än Pepsi. 



Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0