Maraton!

Nej, kära vänner.
Jag har inte blivit sjuk och sprungit maraton i helgen...

Däremot har jag haft filmmataton! (Ett lite mer Lenaanpassat maraton...) och kollade på tre hela filmer och två halva igår!!!

1. We're the Millers (Sjukt rolig. Garvade högt jättemånga gånger)
2. Monica Z (Sjukt bra. Grät öppet flera gånger)
3. The secret life of Walter Mitty (Sjukt konstig. Fattade aldrig handlingen och vad den där bilden var för någonting...)
3,5. Såg första halvan av Shutter Island. 
4. Såg sista halvan av Bridesmaids. 

Idag är jag leeediiig!!!
Så jag klagar inte. 
Har inte gått upp ur sängen än fast jag vaknade för tre timmar sedan. Heheee

Ska dock göra det nu. Har gofrukost hemma som skriker på mig från köket. 
Ska även påbörja att läsa boken Entrepreneurial marketing till nya kursen och jag ser PÅ RIKTIGT fram emot det. Verkar jätteintressant!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0