Puh!

Idag har det varit full rulle hela dagen alltså.

Jag har varit på univ, gjort en (till en början helt oförståelig) diskursanalyslabb, fått skallen sönderpratad av föreläsaren, förberett den stundande redovisningen om multivariat analys som jag fasar inför mest hittills detta år (kommer inte ens kunna förklara vad vi gjort, för det vet vi inte!), cyklat hem i spöregn, blivit upphämtad av Mikaela, hjälpt henne med diverse, skrivit om mitt CV för att få det omstylat för att matcha en väns nya företag, skrivit ihop en viktig ansökan och sökt ett annat jobb. 

Och nu: *puuuuuusssst*

Nu pustar jag ut i soffan och funderar på att gå och lägga mig. Klockan är ju enbart 22.22 (!) men jag är så trött att ögonen står i kors. 

Är dock sugen på te så får nog bli en köpp innan det är läggdags.

Hare kanin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0