Tröttheten som aldrig ger med sig

Det är nu fyra dygn sedan vi kom hem från Sälen. Jag har fullkomligt vänt på dygnet trots att mina uppstigningstider dessvärre inte följt med. Har inte somnat före 4 någon natt sedan jag kom hem (och inte heller på hela veckan i Sälen...) vilket har resulterat i att jag har fallit i plötslig sömn:
• i en soffa i Långhuskorridoren på universitetet
• på bio medan Gandalf, Bilbo och dvärggänget slogs mot Orcher
• i föreläsningssalen i Prismahuset
• i soffan, varenda gång jag satt mig för att plugga och läsa artiklar
 
Börjar bli trött på denna trötthet nu (Moment 22!!) och undrar hur jag skall övervinna den. Förmodligen räcker det väl med att bli frisk från min grymma förkylning för att några ton av trötthet skall försvinna. 
 
Får börja knapra alvedon trots mitt pillerförakt.
 
Nu ska jag ge denna artikel ytterligare ett försök. 
Får se hur länge jag kan hålla ögonen öppna...
 
 
Adjö på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0