Upplyftande söndagsmys

Det blev inte så pjåkigt här hemma ändå denna afton. 

Kände för att ha en riktig mysig, feel good-kväll varpå jag drog igång filmen "Monster" och käkade äggmackor, majs och oliver. 




Filmen är en sann historia om en prostituerad som blir seriemördare. Yeeehaw. Någon mer upplyftande film har jag nog aldrig sett!! (Ana stark ironi i min skrift). 

Är därmed lite "loj" just ny. 
Men oj så bra den var ändå! 
Väldigt fängslande och så.

Nu ska jag nog krypa till kojs som jah så töntigt ibland brukar säga. Tvivlar dock starkt på att jag kommer kunna somna pga sov till 13.40 idag.... Oops

Kommentarer
Postat av: Dalle

JAAA lena han heter christoffer wadensten!!! har honom i webbdesign :)

Svar: Åh vad roligt!!! Älskar verkligen honom! Särskilt låten It's us! :)
Lena

2014-01-06 @ 11:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0