Väl omhändertagen

Idag kämpade vi på bra på univ (som alltid nu för ti'a!! Bra kämpat Viktoria!!)
Promenerade sedan hemåt i kylan och upptäckte snart att jag varit lite väl optimistisk i min klädsel imorse varpå jag var på vippen att börja gråta pga köldskador. Kom då på den eminenta idén att ringa farmor och farfar som ju bor ungefär halvvägs hem för att stanna och värma mig ett slag.

Sagt och gjort. Och väl hemma hos dem hade jag inte ens hunnit komma ur jackan innan jag blev erbjuden varm choklad med grädde samt stekta ägg-mackor. Och vem är jag att tacka nej till något så oemotståndligt, va va?!?

- Jo tack gärna!!!


SÅ FRUKTANSVÄRT GOTT! (Och jag åt ytterligare två mackor till efter dessa tre - mest okynnes för att det var så gott...)

Efter detta ockuperade jag soffan och farmor och farfar en varsin fåtölj för att sedan bara njuuuuta. Och sova...
Till strax innan 21 då jag vaknade upp och fick skjuts hem av farfar så jag skulle hinna hem till Mia på Grötö.


Bra och mysig eftermiddag, minsann!

Tack kära farmor och farfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0