Urdumt dopp

Köpte en klocka på groupon för ett tag sedan. Så pass länge sedan att jag glömt bort att jag köpt den. När den sedan damp ned i brevlådan blev det därmed en glad överraskning.

Glädjen blev dock inte långvarig. 
Dagen efter iklädde jag mig stolt min nya klocka och efter jobbet tog jag mig ett dopp i Åmmelången med mamma. Och med min klocka.... 

Den är numer väldigt sanningsenlig där havet på urtavlan (urtavlan består av en bild av en världskarta) tycks dunsta och skapar vattendroppar på insidan av glaset. KUL!




Kommentarer
Postat av: Alma

Åh synd! Tur att du kan köpa en ny på eBay för typ 50 kronor :)

Svar: Kan jag?! 😃 har du länk?
Lena

2014-07-09 @ 15:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0