Skämt folk inte skrattade tillräckligt åt

Inspirerad av Knivlisa (rolig bloggerska) vill jag härmed redogöra för ett skämt jag drog som folk inte skrattade tillräckligt åt idag. 

Det lyssnades på Ronny och Ragge (...) ute på lagret så det ekade mellan pallarna och jag kom ut där och började nynna och småsjunga med i texten:

"Tack vare vår stil får vi bruwdar på fall"...
Saken var bara den att jag sjöng fel och istället sjöng:
"Tack vare vår stil får vi bruwdar på pall", vilket ju var otroligt passande med tanke på att jag på jobbet ständigt är omringad av en massa pall, fysiskt och i skrift....


Nu såhär i efterhand känner jag dock att detta skämt i skriftlig form inte alls var kul. Kanske inte i muntlig heller egentligen...
Så jag kan nog såhär i efterhand förstå att skratten inte direkt rungade.


Glöm detta.
Förlåt mig istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0